xoxwanderlustxox

Reblog if you love Michael Jackson.

annie-is-not-okay-ok:

90smichael:

allforlove-mj:

pamoonblackbird:

beadeddragon600:

ghost—of—jealousy:

itsnoteasybeinggreeen:

Usually I don’t like the “reblog if you..” posts, however, I felt the need to do this. Yes the notes are legit for this. Didn’t tweak it at all, nah uhhh.

THE NOTES.

Let’s set a new record,  moonwalkers!

I’ll always reblog this one ♡

LETS GET THIS TO 10M NOTES Y’ALL 

Break the notes Moonwalkers. Do it for ya man!

marley-gang

champagne-paradise:

iamthorodinson:

awaiting-my-escape:

cultureshift:

ceevee5:

blvcknvy:

Licia Ronzulli, member of the European Parliament, has been taking her daughter Vittoria to the Parliament sessions for two years now.

Every time this is on my dash, it’s an automatic reblog.

Life. There’s always a way to make it work.

This woman runs PARLIAMENT with a baby in her lap and she’s CLEARLY doing an outstanding job because she’s still there being a total boss two years later, baby still in her lap.

"A baby will destroy your career-"

Really

Are you sure?

Because I’m pretty sure that Licia Ronzulli would laugh at that declaration.

that kids got one hell of a messy bun going

she’s so cute omg

xoxwanderlustxox

Reblog if you think gay marriage should be legal.

someonesaveme420:

sunset-oracle:

takeflightlittlebird:

cccuunnnt:

the-legend-of-hetalia:

awindowtothewest:

the-queen-of-anchors:

HOLY FUCK THE NOTES.

image

HOLY SHIT LOOK AT THE NOTES

reblog EVERY TIME THIS IS ON YOUR DASH .

If you follow me and you don’t reblog this, we’re gonna have a little issue.

I will 500% judge you if you don’t Reblog

More people reblogged this than there are in my state??

Hey let’s do thisimage

REBLOG I TELL YOU

itsall4lov3

Dashbort

beyoncekingdom:

alesusknowles:

alesusknowles:

Dashbort, dashbort

Scrollin down that dash

Scrollin, Scrollin down that dash

image

Rebloggin all this, com-commentin on this

Likin’ all this, postin all this,

Post-postin’ all-o-this good good

I woke up and checked my notes saying how the hell did this shit happen, oh baby? Tumblin’ in Love.

Scrollin’ all night. REBLOOOOOOG. REBLOOOOOG!

Scrollin’ all night, REBLOOOOOG. REBLOOO-O-O-O-G!

kevin-from-the-club

Reblog if you’re alive when the dates, 1/2/3, 2/3/4, 3/4/5, 4/5/6, 5/6/7, 6/7/8, 7/8/9, 8/9/10/, 9/10/11, 10/11/12 happened.

thedoctors-steampowered-hunter:

kyokaito:

waitforawonder:

future-mrs-frost:

christofercringlemisha:

superlockedhogwartianinthetardis:

ask-sonicandneku:

ikkitheairbender:

kevaroono:

you won’t have a chance to say this again within your lifetime, so you might as well reblog it.

image

image

image

As a Whovian… That scared me.

We can add 11/12/13 this year

And 12/13/14 next year

What? There is no 13th month…

12/13/14 would be in the format of Month/Day/Year.

fucking americans…

xoxwanderlustxox

If I’m your tumblr crush send me a “hey fuck face”

imokay-thatswhatyouwannahear:

5secsoftroyler:

kissing—razorss:

ask-koki-kariya:

ask-koki-kariya:

lawliet-is-l-a-sexy:

bilbo-swwaggins:

princess-poop:

castielsteenwolf:

JESUS CHRIST I HAVE GOTTEN ABOUT 45 MESSAGES PLEASE STOP

Omg i’ll smile forever

id cry from happiness i think

image

that last gif will be me in 3 hours

edit: I was dead wrong

oh my god i’ll cry for twenty years

I’d be so happy